Eluloo valdkonna raamatut lugema suundudes olin kindel, et räägin teistele veebruaris Nelson Mandelast, Frida Kahlost, Andre Agassist või näiteks Aleksei Turovskist. Ent meie vestlusse jõudis hoopis inglise ärimees.
Mitmed tuttavad fännavad Bransoni, mõned tunnevad teda isiklikult. Minul seos Virgin Group'iga puudus. Olin vaid näinud nende lennukeid õhku tõusmas ning aasta eest kuulnud personalijuhtimise konverentsil ettekannet Michael Ollitervo-Murphy'lt, kes oli töötanud Virgin Group'i klienditeeninduse juhina ning rääkis personaliinimestele murrangulistest muutustest (paremuse poole) Briti raudteesüsteemis, kui Virgin sellesse ärisse sisenes. Lisaks oli ettevõtjast sõbranna Bransoni raamatut lugenud ning temast vaimustuses. Tema mulle ka selle raamatu kätte sokutas.
Seega teadsin piisavalt vähe ning lugemine kujunes põnevaks. Elasin lugedes läbi laia paleti emotsioone - üllatus, ärritus, igavus, põnevus, rõõm, kaastunne. Raamatu lõppu jõudes jäi domineerima positiivne üllatus ja imestus ning tekkis soov Virgin Group'i mõnd teenust kasutada, et isiklik kliendi kogemus saada. Ja tuntud ärimeeste / juhtide seast on Branson nüüd kindlasti üks minu jaoks sümpaatsemaid tegelasi. Et teada saada, mis võiks olla selle põhjused, soovitan raamatuga ise tutvust teha.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar